lördag 27 oktober 2012

Halt väglag

Tyckte inte om att köra bil imorse! Körde 40-50 på 70 vägen, satt hela vägen och planera om hur jag ska åka buss hela vintern, jag som kört (ja jag erkänner) som jag snott bilen men nu har jag blivit en "fegis" (mogen kanske är bättre påstående) Vet inte om det är att jag blivit äldre (och erfaren efter det jag tidigare orsakat) ?!?!

Huvudvärk idag, känns i kroppen som förkyldning är på väg...

Förra året när jag satt här på pauserna mellan proven så tänkte jag bara på hur gammal jag kände mig, nu sitter jag bara och hoppas på att 75% av dom som är här idag bara gör provet för att göra det och inte har planer på att söka in på högskolan och minska mina chanser att komma in:) Egoistiskt tänkande!
Så klart önskar jag att alla hamnar under 1,0 och jag över så har jag vetorätt till en av de få 41 platserna nästa höst eller vår!
Det blir ju inte fören till våren som jag kan söka in kom jag på eftersom jag fr ju vara hemma med bebis först såklart<3

Nu är det bara två prov kvar innan jag ska hem:)

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3