fredag 19 oktober 2012

Läsa om graviditeten

Jag har köpt den första gravid tidningen för den här graviditeten:) och nu Ska jag ha en lugn morgon stund och äta i lugn och ro så illamåendet går över!

När jag köpte tidningen funderade jag på att jag har några vänner som aldrig läser gravid tidningar för det står samma sak i alla tidningar enligt dom?!

Ja ett fosters utveckling kanske är samma information i alla tidningar, men oavsett om det är min 4:e graviditet som nu eller om det var 2:à så är jag lika intresserad av vad som händer vecka för vecka och jag är fortfarande lika fashinerad av hur mycket det lilla embryot växer på så kort tid!

Och alla dom andra tipsen och reportagen i tidningen är väl aldrig dom samma?!

Om det är ett reportage om en förlossning där tidningen är med och fotar hela vägen så är väl aldrig alla förlossningar dom samma?
Varje graviditet och förlossning är enligt mig unik!

Köper du gravidtidningar när du är gravid? Tycker du också att det står samma i alla tidningar?

Jag bjuder på en bild på magen som börjar ta form<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3