fredag 30 november 2012

Fredagsmys

Nu ligger jag i soffan, helt slut!!
Har glömt att man blir slut när man hållit igång en hel dag när man är gravid! Det började kännas när jag var på kvantum och handla inför helgen och sen blev det en sväng till fröhandeln och köpte en massa fint julpyssel!

Jag köpte glögg med tillbehör till söndag men mitt i mitt pysslande satte jag lite glögg på kokning BARA för doftens skull, jag drack inget. Haha!

För att skapa ännu mer julstämning blev det julmat till fredagsmiddag, prinskorv, köttbullar, griljerad skinka, ägghalvor, potatis och julmust!!

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött nu när jag studerar? Jag är ju inte speciellt fysisk aktiv men det är klart jag blir mentalt trött. I helgen blir det gästspel på jobbet och då kommer jag få mina varor från ljuspartyt som jag var på här om veckan, ska bli kul att se vad det är för nått och vad ljusen luktar:)

Idag har jag tjänat en hacka via blocket vilket resulterade till mina extra julpyssel inköp:)

Bjuder på en rad bilder! Trevlig fredag kväll<3 Love V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3