onsdag 28 november 2012

Inget att skylla på

Nu har jag helt plötsligt ännu fler projekt, först min Emmafåtölj som jag ska klä om och måla om och idag har jag hittat en till fåtölj att göra om och hittat en smart Idé på att göra ett eget sido/soffbord MEN först måste jag måla färdigt mina tråkiga rottingmöbler som jag börja med i somras.. När jag målat färdigt dom ska jag lägga ut dom för försäljning eller lämna dom
Till någon loppis, vill inte ha dom mer men på order från Magnus måste jag slutföra dom möblerna först:)
Det tråkiga med rotting möblerna är att det är så dryga att måla måste målas 3 lager innan det ser snyggt ut!

Det ska iallafall bli kul att börja med fåtöljerna sen:) funderar på att klä fåtöljerna i ett tyg jag har hittat på ikea!

Nu är det soffmys med Valle innan vi ska duscha!
(Den vita fina divanen vill jag ha! Bara så dyr!)
Kram V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3