fredag 16 november 2012

Länge sen

Nu är det länge sen jag gjorde ett inlägg! Den här morgonen har jag invigt min nya tekopp:) gott att dricka ur! Vill ha fler i olika färger!

Igår fick jag två riktiga buffar från bebis i magen! <3 Mysigt längtar till jag får känna det ofta! När jag vänta Melvin och Valter kände jag mycket tidigare än denna gång med Tindra kände jag ungefär nu men det var ju första så då brukar man känna senare. Kanske moderkakan som ligger fram?! Vi får se!!

Jag har gjort om mycket på barnens rum, tycker det är så kul att ändra och fixa! Det är bara nya gardiner och en matta till killarnas rum och foto ramar i svart och vitt och när det är klart kommer bilder:)

Jag har hittat en ny hobby, sälja saker på blocket!! Folk köper verkligen allt! Även trasiga saker! Tycker det är skit bra, jag får betalt för att Magnus ska slippa köra till tippen och mer pengar att fixa här hemma:) Finns bara gott att säga haha, förutom att det faktiskt tar mycket tid och energi!

Här om dagen var jag på ljusparty hos en kollega! Det var riktigt mysigt och kul att kolla på massa fina saker!

Nu ska jag ta min huvudvärk och leks med Valter!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3