torsdag 13 december 2012

Det tog min kropp 4 bebisar för att få bristningar

Jag är bara halv vägs in i graviditeten och min hud börjar att spricka!
Jag fick inga bristningar med Tindra och inte med Melvin. Pytte ytte lite med Valter och nu har det brakat loss:( Den här gången har jag inte smörjt in mig lika noga, är det därför? Eller är det för att jag börjar bli äldre?
Jag tror inte jag känner någon som är yngre än mig och har barn som har bristningar. Det måste vara det. Man är gammal och sliten och huden pallar inte lika mycket!
För en del är inte det här hela världen.. Tänk att du får något fint av det bl.a. Bla bl.a. Bl.a. För mig är det HELA världen!! Jag har inte spruckit så här av 3 barn varför 4e?! Är det nu jag ska bli mamma på riktigt och börja med baddräkt eller vad? Aldrig! Det får bli en stor tatuering över hela magen sen haha.. Skämt och sido! Jag blev väldigt chockad! Och jag kanske ska börja vänja mig vid tanken att jag börjar bli gammal när all mjölk är slut kommer brösten hänga där som tax öron och skrynkligare kommer jag bli!

Min vän sa till mig i början av graviditeten att det är jag och Carolina Gynning som rasar ner i vikt och tappar alla gravid kilon hur snabbt som helst och att jag ska passa på att äta nu för jag vet ju att jag tappar allt igen!
Jag ska hålla mig till hennes råd<3
Vad är en skrynklig mage mot 4 barn<3

Puss och kram V



Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med bristningar:( Det är min fasa också, jag har inte fått en endaste bristning på magen de två tidigare graviditeterna, kan man ha lika stor tur en tredje gång tro??

    Svarade dig angående pris på klänningen i min
    blogg, men jag kan skriva det här också, 460 kr plus frakt kostade den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och nu med alla hormoner reagerar jag nog lite kraftigare på dom.
      Men bara bebis växer och mår bra <3

      Ja det var rätt okej pris, jag tycker ofta att fina mamma kläder är så dyra!

      Radera

Tack för din kommentar <3