torsdag 20 december 2012

Färdig...

helt slut känner jag mig, jag känner att jag inte orkar lika mycket som jag orkar när jag inte är gravid men jag gjort det jag skulle inför julen... Sista julklappen inhandlad, granen är klädd, barnen är hemma och jag har fixat festblåsa till nyårsafton! Och en ny kavaj till någon av dagarna nu under julen:)

Hela denna helgen är fullspäckad på lördag ska Tindra på kalas för en klasskompis, på söndag morgon ska jag jobba extra och på söndag kväll ska vi på jul gille med Magnus släckt, måndag Är det äntligen julafton och mys hemma hos Magnus mamma <3 och på tisdag morgon ska vi ha jul frukost och fira jul med Magnus syskon med respektive och kusinerna! Sen lugnar det sig och vi har inget inplanterat! Jag ser fram emot dom här dagarna!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tråkig hockey:) God kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3