tisdag 25 december 2012

Juldagen

Hoppas ni alla fina hade en riktigt mysig julafton igår med era nära och kära!!
Mina verkar nöjda och glada förutom att tindra blev väldigt avundsjuk på Melvin som fick ett Nintendo ds och flera spel:( Tur hon fyller år i mars så vet vi vad hon ska få:) igentligen är ingenting orättvist men jag visste inte att hon ville ha ett sånt spel så himla mycket!

Barnen fick massa leksaker och kläder för övrigt och allt passar bra!

Jag fick en natt på hotel Tylösand med spapaket av Magnus<3 data-blogger-escaped-br="" data-blogger-escaped-i="" data-blogger-escaped-januari="" data-blogger-escaped-ka="" data-blogger-escaped-redan="" data-blogger-escaped-ska="" data-blogger-escaped-vi=""> Det var en oväntad och trevlig present!
Jag har drömt om Tylösand hela natten, jag har nämnligen varit på intervju där för ett par år sen och fick jobbet men var tvungen att tacka nej då det var tiden innan jag var färdig med mitt körkort och mina arbetstider var alldeles för knepiga att passa in med tågen:(

En annan trevlig sak är att jag har fått smak för kaffe igen, men inte mycket bara en kopp sen är det bra, innan kunde jag ju dricka 2-3 koppar flera ggr per dag!

Nu sitter Melvin och Magnus och bygger med ett av alla lego modeller som han fått:) och Tindra mitt lilla hjärta hon spelar på Melvins Nintendo ds...

Nu är vi hemma och vilar upp oss innan vi ska till Magnus pappa och fira med alla hans fem bröder med respektive!

Den här veckan har jag börjat känna av sammandragningar men denna gången vet jag bättre att det inte är något farligt utan att det bara kan vara GBS som spökar! Känns bara tidigt att ha sammandragningar på det viset men det vet jag också nu att det är normalt efter flera graviditeter!!

Jag följer en blogg av en mamma som ska bli 6 barns mamma<3 data-blogger-escaped-av="" data-blogger-escaped-bebisen="" data-blogger-escaped-ber="" data-blogger-escaped-blogg="" data-blogger-escaped-br="" data-blogger-escaped-december:="" data-blogger-escaped-du="" data-blogger-escaped-f="" data-blogger-escaped-h="" data-blogger-escaped-har="" data-blogger-escaped-hennes="" data-blogger-escaped-hon="" data-blogger-escaped-http:="" data-blogger-escaped-kanske="" data-blogger-escaped-klicka="" data-blogger-escaped-knad="" data-blogger-escaped-kommer="" data-blogger-escaped-l="" data-blogger-escaped-nken="" data-blogger-escaped-p="" data-blogger-escaped-r="" data-blogger-escaped-redan="" data-blogger-escaped-s="" data-blogger-escaped-slutet="" data-blogger-escaped-till="" data-blogger-escaped-tt="" data-blogger-escaped-victoriablomster.blogspot.se="">
Hoppas ni alla har en fin juldag!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3