onsdag 19 december 2012

Ta hand om din hud...

Vill varmt rekommendera skincity.se! Jag har beställt av dom tidigare men igår morse skicka jag iväg efter en beställning och i eftermiddags fick jag ett sms att jag hade paket att hämta!!
Dom är billiga på märkes produkter, snabb leverans (GRATIS frakt) och du får dessutom alltid en eller flera extra gåvor när du beställer där;) Jag är hel nöjd! Kan inte annat än ge högsta betyg!

Idag blev jag även rikare på mandelmusselformar :) Förra året lånade jag Magnus mormors, jag har fått låna dom i år med men behöver inte använda dom eftersom jag har Egna nu! Det var Tindras önskan att vi skulle göra mandelmusslor tillsammans! Och det var när jag väntade just Tindra som jag blev så förtjust i dom med grädde och en klick jordgubbssylt!!!! Smaskens:)

Jag och Magnus har varit och handlat färdigt allt till julafton och nu ska bara maten tillagas:) Vi tog en extra stor julskinka i år för den ska räcka både på julafton, på juldagsfrukosten och gärna några dagar efter;) I mellan dagarna blir det mys hemma och förhoppningsvis snö så vi kan vara ute med barnen i snön! Men klart få vi var inne och leka med alla nya julklappar, jag är redan sugen på att fixa med en av Tindras julklappar och en av Melvins!

Imorgon äntligen ska jag hämta barnen!!! Då blir det speciellt då jag får hämta Melvin på hans nya dagis och träffa hans nya fröknar! Och imorgon kväll ska vi klä granen och jag är faktiskt inne på att göra julskinkan då också! Ska hitta något bra recept, jag måste väl inte klä in skinkan i nejlikor?!?!!! Jag har bara gjort julskinka en eller två gånger haha!

Sov gott med er!!
Kraam Veronica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3