lördag 29 december 2012

Träningsvärk utan träning

Hua vilken träningsvärk jag fått efter kräksjukan, magen, halsen och benen. Hela kroppen känns mör men är mycket piggare!! Jag har till och med orkat mig ut och handla inför nyår och en påse " videobutiks godis" varför har dom det godaste godiset? Dom har kvar alla gamla goda som affärerna har bytt ut mot nya enligt mig äckliga.. :)

Jag vill färga mina ögonfransar! Ni som har gjort det vart har bi gjort det och hur går det till? Hur länge varar det?

När vi åker till Tylösand funderar jag på att ta en fotbehandling/ peeling och försöka hålla efter det till det är dags för bebis! Det är något jag har sett till inför varje förlossning att ha fräscha fötter! Kan tänks mig att som barnmorska el undersköterska behöva stå där nere bland ofräscha fötter och ibland behöva röra dom också, då är det minsta jag kan göra att hålla dom fräscha:) Och känns ju trevligare för mig också:)

Valters gos tiger har fått bada i tvättmaskinen idag och torkade väldigt fort framför öppnaspisen, kanske borde börja hänga tvätt framför brasan också:)

Valter är mystiskt nog fortfarande vaken men vi har lagt oss nu och ska försöka sova!!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3