söndag 27 januari 2013

Kan inte sova...

Kan inte sova och ligger här med halsbränna och längtar lite hem:)
Men ser fram emot stor hotellfrukost imorgon och sitta läääänge och äta tills jag är proppmätt! Bebis lever rövare i magen nu, jag har ätit sånt som inte rekommenderas till gravida då det finns minimala risker med listeria bakterier som lufttorkad skinka och och lite för rött kött ... Men åh så gott! Jag är inte den som hispar upp mig och tror att bebis har sött för det och det känns skönt, för tänkt så mycket mer det hade påverkat bebis om jag stirra upp mig över att jag fått i mig en liten bit luft torkad skinka! Nä nog om det, vi har haft en bra dag, suttit och relaxat och fått massage, badat utomhus i varmt vatten och bubblat! Där är jag äckelmagad så jag bada bara benen i bubbelbadet!
Sen avnjöt vi en 5-rättersmiddad och jag hade tur att det fanns vitt alkoholfritt vin, väldigt gott för min smak! Sen träffa vi ett trevligt äldre par som vi umgicks lite med innan jag kände att det var dags att sova.. Men nu ligger vi här, Magnus sover och jag och bebis är vakna:)

Sov gott och här delar jag med mig av några bilder från eftermiddagen kvällen (Bara på mig och min frukt) ha!







2 kommentarer:

  1. jag tycker oxå om att vara ensam men vill ändå ha mina vänner nära och hitta på saker. Av naturliga skäl just nu blir det inte mycket sånt men jag hoppas på förändring :-)Med Viktväktarna äter man allt men man räknar points (kalorier som varje vara innehåller) så det blir ju rätt mycket med mindre fett vilket en del inte gillar. För mig känns det bättre med lätt creme fraiche än den vanliga så det spelar ingen roll. Men man gör ju somman vill och kan äta det med mer fett men det går åt fler points så klart :-) Fullkorns produkter är mindre points än i vanliga. Man kan tjäna in points då man tränar och rör på sig och då kan man ju äta lite mer om man vill. Lite kort så där om vv :-)

    Har du gjort någon speciell behandling nu då ni vart på spa ? Drygt att inte kunna somna men jag hoppas du gjorde det tillslut ändå hihi och att frukosten smakar gott :-D

    ps. Och så måste jag ju bara säga att det borde vara förbjudet att vara så där snygg i bikini :-D ds
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så himla fin du är!! Att du fött flera barn är ofattbart! ;D Verkar som ni haft det riktigt trevligt!

    Sv. Jag håller med, hemma är bäst! Men hotellfrukost är bara såååå härligt!
    Jag tror klockan ligger på runt 1300kr.

    Ha nu en riktigt fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3