onsdag 16 januari 2013

Onsdag...

... Och idag är vi nere i Lund på den förberedande undersökningen inför operation i morgon. Änsålänge har vi bara väntat.. Har inte blivit nått godis än heller då Tindras pappa är sten hård med godis på lördagar, eller jag tror faktiskt att det är hans sambo :) Men det är väl han håller det:) Jag får köpa med mig godis hem
Ikväll istället men imorgon efter operationen borde hon få det som belöning faktiskt!

Dagens magbild och en skymt av tapeterna i nya hallen:)
Jag börjar tro att jag har börjat samla på mig vätska eller så är det helt enkelt att jag börjar bli knubbig.. Tycker att jag börjar ana dubbelhaka och svullet ansikte!

Ha en fin dag idag kram

3 kommentarer:

  1. Vilken fin tapet :-)
    Jag tycker inte du ser svullen ut, bara fin :-)
    Vad ska Tindra opereras för ?

    SvaraRadera
  2. Tack det värme<3 :)
    Hon ska göra en lätt ögon operation för att hon skelar:)

    SvaraRadera
  3. Okej, då får jag önska lycka till, till den lilla damen :-)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3