onsdag 23 januari 2013

Skor

Jag har hittat fina skor som skriker efter att få stå på min skohylla och vill följa med mig och bära min tunga kropp och användas som träningsskor efter graviditeten!!! Vill ha dom!
799kr, mina skor som jag använt som "träningsskor" just nu köpte jag år 2005 när jag var gravid med Tindra och jag valde just dom för att dom skulle orka bära min tunga kropp och nu när dom är så gamla och slitna (har inte ens innesulan kvar i dom utan har tagit ett par från mina stövlar haha, snart 8 år har jag haft dom! )
Som ni ser på bilden är dom faktiskt i br skick för att vara 8 år och så använda!!
Men Är det inte nu på tiden för ett par nya!!?




9 kommentarer:

  1. Verkligen på tiden:)! Man måste "unna" sig:))

    SvaraRadera
  2. Låter helt klart som det är dags för nya ;)

    SvaraRadera
  3. Vi hyr bara huset vi bor i och vår hyresvärd har 2 egna hästar på gården plus en till häst som en tjej hyr in här. Vi är inga hästmänniskor hihi :-)

    Klart du ska ha dej ett par nya träningsskor. Viktigt att man har bra på fötterna då det ska tänas :-)

    SvaraRadera
  4. Vi kan bo här ett år till men vi har börjat leta lite smått efter annat boende. Nästa vecka har vi möte hos banken så får vi se om de vill låna oss några pengar :-)

    SvaraRadera
  5. Då är det verkligen dags för nya haha!

    Sv: Jag hoppas du blir lika nöjd med Glossybox som jag! Man får verkligen mycket för pengarna men om man inte gillar överraskningar och tror man ska få precis det man vill/behöver (som vissa tror) då är Glossybox inget man ska prova. :)
    Det är rysligt spännande varje månad och jag tror du kommer älska det!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jo kanske.... :)

    Tycker absolut att du ska unna dig ett par nya. Det brukar kännas så mycket lättare då på något sätt att komma iväg och träna. :)

    SvaraRadera
  7. Tycker absolut att du ska unna dig ett par nya skor:) Snygga var de också:)

    Kram

    SvaraRadera
  8. De var verkligen snygga, vilken härlig färg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3