söndag 20 januari 2013

Underbar helg

Det har varit en riktigt mysig helg, även om lördagen började stressigt för att jag skulle klä på mig och Valter och hitta nått till Tindra att göra då hon inte ville följa med på hockeyn, jag hann bara se på när Melvin spela hockey i 15 minuter... :( Men känns bättre än om jag inte gått alls!

På lördagen åkte vi till den nya godisaffären i Höganäs och barnen fick välja exakt vad dom ville:) på kvällen blev det jätte goda hemlagade grekiska biffar, rotfrukter i ugn och tzatziki. Biffarna var jätte enkla!! Jag gör ett eget inlägg till recepten!

Idag har varit en riktig mys dag förutom allt tjat på Melvin, vet inte vad det är men han är riktigt "trotsig" nu.. Har för mig att Tindra också var det i denna åldern! Valter är också sjukt trotsig nu, eller det är bara förnamnet! Han har hamnat i en riktigt jobbig gnäll, tjat och bestämma period. Tror att det är att han har insett att han har en egen vilja :) och nu testar han oss till tusen!
Nog babblat om det.. På förmiddagen var vi ute i snön i solen och drog snowracer och lekte i snön, senare bestämde sig Magnus för att ta med killarna och spela hockey på en damm, då blev jag och tindra hemma och baka Världens godaste kladdkaka! Hittade receptet på nätet och det blev verkligen som en köpt Frödinge kladdkaka!!

Jag delar med mig av några bilder från idag och Bilden på mig och Tindra som var med i tidningen idag:) Här kommer länken till Tidnings artikeln Ögonkliniken Sydsvenskan

Trevlig söndag kväll och hörni!!
Imorgon är det MÅNDAG :) !!!!







1 kommentar:

  1. Fina bilder, den sista bilden talar så mycket känslor & tankar!

    fina nI!

    Kram från en ny läsare

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3