torsdag 28 februari 2013

Alla barn hemma<3

Det är riktigt stor skillnad på att få egen tid med bara de "stora" Valter har ju varit med farmor i eftermiddag så när jag, Tindra och Melvin kom hem i eftermiddag så var det stor skillnad mot när vi har Valter hemma. Min uppmärksamhet kunde gå en längre stund till Tindra och Melvin och vi spelade yatzi och vi spelade till och Med klart:) Sen gick Tindra till sin kompis och jag och Melvin bakade en kladdkaka men vi smaka inte när den var färdig, bara på smeten:)
Sen när Valle kom hem blev det full rulle, han var så glad att se Melvin så han blev alldeles till sig<3 Valter tig såklart längst tid på sig att somna, jag lämnade över till Magnus när han kom hem så gick jag och la mig i ett bad!! Jag är helt slut, tung i kroppen och grötig i huvudet! Hoppas verkligen järnet biter sig snabbt så jag får energi!
Ska äta en apelsin och gå och lägga mig, natti natti!

1 kommentar:

  1. Härligt med lite egentid med stora barnen. Tror att det är nyttigt för barn att få lite egentid med föräldrarna också och få lite mer uppmärksamhet.

    Du får ha en toppenhelg!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3