måndag 25 februari 2013

Go eftermiddag!

Som vanligt är det skönt med måndag och ny vecka! Inatt blev första natten för Valter i sin nya säng<3 han sov där hela natten:)
Jag jobbade igår kväll så vi träffades inte igår kväll, men han kom till mig på morgonen och skulle visa så stolt.
-Pom mamma, visa Valles säng, sova! :)
Så han verkar helt nöjd! Och det är skönt!

Idag har jag pluggat det sista inför ett prov på torsdag och det känns riktigt skönt att ha hela dagen imorgon och hela onsdagen på att repetera och gå igenom det jag tycker är svårt!

Nu är det dags för kaffe och sen skolboken!

Ha en fin eftermiddag!


4 kommentarer:

  1. Lycka till på provet!! Vad är det du pluggar till?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hihi, stora (och stolta) killen :-)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig han är! Hur gick det att söva honom i nya sängen? Somnade han av sig själv, ville han inte kliva upp hela tiden? Vi tänkte snart ta tag i det där med Elliot men jag befarar att han kommer vara en gosse som bara ska upp :-S Hoppas din pluggdag gått bra! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3