fredag 22 februari 2013

Go fredag!

Nu har jag legat vaken sen halv sex men känns riktigt onödigt att utmana ödet och gå upp med tanke på att jag är fastande, Valter ligger brevid och sover fortfarande, min lilla gos<3 Känns sorgligt att han bars ska sova med oss i natt.. Sen ska han ligga i sin nya säng från och med lördag.. Jag tycker det är så mysigt att ha honom i sängen nu har han snart sovit med oss i ett halv år!! Innan dess sov han jätte fint i sin säng men jag kommer inte ihåg om det var att han var sjuk eller vad det var som gjorde att han hamna mellan oss.. Och sen blev han kvar för som sagt det är ju sååå mysigt<3

Ha en fin dag!!

5 kommentarer:

  1. Lycka till idag på glukosbelastningen!! (för det var väl idag du skulle iväg och göra den?)

    svar: Javisst är rosorna fina, jag älskar dem! De fanns redan här när vi köpte huset så jag vet inte hur gamla de är. Men de växer som ogräs och är riktigt lättskötta.

    Ja lavendel är riktigt fint. Jag har faktiskt bara en enda planta och jag har inte så mycket kunskaper om just lavendel. Jag klippte ned min lite i höstas men jag har ingen aning om man ska göra det eller inte. Hoppas att dina växer sig riktigt stora och fina!!!

    Ni får ha en trevlig helg!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Lycka till på glukosbelastningen och hoppas det blir bra och normala värden! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Här hemma har vi en unge i sängen med .. och han sov också fint i sin säng förut. Somnade utan problem. MEN så blev jag gravid, jätte trött och gick och la mig samtidigt som han. Och klart att han ville krypa ner i mammas säng då .. och där är vi fortfarande ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja det är Edvin som är faschinerad över hur mycket mamma egentligen kan äta ;) Och det bruna är egentligen blått, för det är min blåbärssmoothies ;)

    Jag har haft ungarna i sängen så länge dom har nattammats. För jag är en "såndär" mamma som ammar sovandes på natten ;) Ska ni ha bebis i sängen eller ska den sova i egen säng?

    SvaraRadera
  5. Men vilka fina vimplar, och lycka till idag nu :-) KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3