torsdag 21 februari 2013

God morgon!

Här är dagen igång, Valter är lämnad på dagis jag har kommit igång med pluggandet och sitter redan med en gofika;)
Många ser fram emot att det är fredag imorgon, själv har jag redan börjat oroa mig för att jag ska komma upp i tid... Är så himla trött på morgnarna nu.. Imorgon ska jag upp extra tidigt för att åka till barnmorskan på glykosbelastning och på lördag morgon är det jobb! Men på söndag jobbar jag kväll och det känns skönt för då får jag en dag med sovmorgon:) Jippie!!!

Men det blir mycket annat trevligt i helgen med, fredag bortbjudna till Valters farfar och sambo på middag och på lördag ska Valter FÅ EGEN SÄNG och på lördag kväll ska vi även till Valters farmor och äta middag och fira hennes födelsedag och se på melodifestivalen :) På söndag prata Magnus om att åka till badhuset.
Som sagt en trevlig helg ändå:)

Ha en fin dag idag<3

3 kommentarer:

  1. Vilken rolig helg ni går till mötes :-D

    Spännande med egen säng för Valter :-P Brukar han annars sova med er ? Antar att det blir en riktig säng för han (inte en spjälsäng alltså), storkillen ju :-D

    SvaraRadera
  2. Är ju lätt att det blir så hihi men jag förstår att ni vill att han ska lära sig sova i sin egen säng tills bebisen anländer :-)
    Jag har inga planer för helgen, vi får se hur jag mår, vågar jag sätta mig och köra bil hittar vi säkert på något, annars blir vi hemma helt enkelt :-)
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Verkar som ni har en väldigt trevlig helg framför er! Lycka till på glukosbelastningen imorgon!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3