torsdag 28 februari 2013

Utmaning!

Jag har fått en utmaning av MamaBeatrice, den går ut på att jag ska skriva åtta sanningar om sig själv och jag kan skriva vad som helst. Sen ska jag skicka vidare utmaningen till 5 andra bloggar men jag tänkte låta den vara "öppen" här så vill du anta utmaningen så kan du gärna skriva det i en kommentar så jag kan gå in och läsa om dig ;)

Här kommer åtta saker som några av er kanske inte vet om mig:)!



No. 1
"Jag har krockat 2 fina bilar inom loppet av 2 år"

No. 2
"Jag var en riktigt jobbig tonåring som gjortde precis som jag ville, kom inte hem om nätterna, rymde hemifrån, skolkade och gick min egen väg."

No. 2
"Redan på högstadiet visste jag att jag ville bli en ung mamma."

No. 3
"Redan som tonåring visste jag att jag ville flytta till Skåne, med eller utan någon."

No. 4
"När jag var 5-6 år så sa jag att jag skulle bli busschaufför så mamma kunde åka gratis."

No. 5
"Jag hade nog napp ända till jag var 6 år om inte längre, mamma köpte nya och pappa slängde dom."

No. 6
"Kommer jag på att jag vill ha/göra någonting så vill jag göra det direkt, vill inte vänta på någon annan, då gör jag det hellre själv."

No. 7
"Jag har svårt för att umgås med osäkra människor eller människor som jag inte vet vart jag har dom, då kan jag istället bli barnsligt otrevlig och lättirriterad."

No. 8
"Precis lika mycket som jag älskar att umgås och vara social så älskar jag att vara för mig själv."


2 kommentarer:

  1. Järn brus finns att köpa överallt. Jag köpte på Ica, kostade ca 38 kr med smak av svartvinbär.
    Jag vill gärna bli utmanad :P

    SvaraRadera
  2. Roligt att läsa :)

    Har du några roliga planer för helgen?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3