måndag 4 mars 2013

KalasValter och mammas prinskorv fingrar

Fy vad mina fingrar svullnat upp! Varför blir det så på kvällen? Jag är rädd att jag måste ta av min ring:( Vad kan man göra för att inte svullna så mycket?
Huvudvärk som tusan har har med! Gnälli gnäll! Trött och ont och jobbigt och spännande och en stor längtan efter att uppleva förlossningen igen och få lära känna dig där inne i magen<3

För 7 år sen låg jag i ett bad med vad jag tyckte var hemska värkar och då visste jag inte att det bara skulle bli värre!
10.40 imorgon förmiddag så är det 7 år sen jag fick upp min Tindra på bröstet och det var första gången jag kände den speciella känslan! Saknar henne!
Bjuder på en bild på Valter på väg till kusinen på kalas och har Tindra med i hjärtat <3 God natt!





1 kommentar:

  1. Fina du! Samla på sig vätska & huvudvärk = tecken på havandeskapsförgiftning ♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3