torsdag 28 mars 2013

Påsköverraskning en vinst!!

Åh jag är riktigt överraskad och glad!
Jag har vunnit tävlingen inne hos En mammas dagbok
Tack för den trevliga överraskningen!

Jag är extra glad därför att jag vill prova att få mina ögonfransar tydligare och känna mig kvinnligare med synligare ögonfransar när jag går utan peruken!
Jag har bara läst och hört positivt om just detta serumet så jag är nyfiken på hur det kommer funka på mig:)


"Jag har lånat bilden från En mammas dagbok"
Tack igen<3

2 kommentarer:

  1. Spännande! Berätta sen om det fungerar :)

    Det var här på byn dom anordnade pysslet. Dom hade samma sak innan jul och det blev galet poppis. Ibland kan dom på min by med :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Grattis! Alltid så kul att vinna nånting. Jag startar några fler tävlingar nu som kanske kan vara nåt för dig :)

    Kram och glad påsk till hela familjen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3