måndag 25 mars 2013

Skön måndag

Det har varit så fint väder och så värmande idag, riktigt skönt! Jag tror verkligen på att våren kommer inom 1-2 veckor:) Bara vi kommer in i april så!
På onsdag är det bara jag och grabbarna i vår familj, plus Melvins kompis som kommer hit för lek och bus!!
Jag ser fram emot helgen som kommer då det kommer att bli en riktig långhelg med påskfirande och avslutning plus match för Melvin i sin hockey:)
Delar med mig av en bild från kvällen när jag och Valle kollade på Familjen annorlunda:)

Natti på er!! Kramis




1 kommentar:

  1. Ja tänk snart är det bara en månad kvar !! Nu springer verkligen tiden iväg :) Och man kommer på småsaker som man inte köpt än ... nu är det ett regnskydd till vagnen som saknas. Och jag håller på att övertala sambon att det är klart att vi måste ha ett som matchar skötväskan, haha!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3