onsdag 3 april 2013

Barnmorskan graviditets vecka 36

Idag har jag varit i stan hos barnmorskan alla värden var bra och bebis är helt fixerad! Känns skönt då jag varit lite orolig eftersom Melvin föddes med navelsträngen runt halsen och det tog tid att få igång honom, se hans förlossningsberättelse här i bloggen. Jag kunde nästan misstänka att den hade fixerat sig då jag känt en annan smärta/ilning i bäckenet den sista tiden!
Jag vet inte om det är för att det är fjärde bebisen eller om jag bara är gravid förvirrad men det ända jag kommer ihåg av vad jag brukar skriva in här är att SF-måttet mätte till 35,5 cm tror jag eller 36,5 haha ja det var bra iallafall och blodtrycket var fint 110/70 och järnvärdet har ökat upp till 117 se nu kommer jag ju ihåg lite till:)
Vi avsluta besöket med en överraskning jag fick med mig hem "Baby bagen" som jag tidigare fått med mig hem från BB dom andra gångerna:) Kul med lite provprodukter och presenter till bebis att gå igenom ikväll <3

Ja jag slank igenom drive trun på Mc donalds också! Men det är faktiskt inte lika gott med cheese burgare nu som när jag var gravid med Valter...

Idag har jag köpt hem mer gips, då vi ska göra en till gipsmage som vi ska ge bort till barnmorskan som hon kan inreda sitt rum eller väntrum med:)

<3


1 kommentar:

  1. Du har också en såndär söt "knopp" navel!! :)
    Och va KUL att du redan fick med dig baby bagen hem .. en annan får nog vänta tills bönan har fötts ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3