fredag 19 april 2013

Sova middag!!

Gud så skönt att sova middag, idag lyxade vi till det efter öppna förskolan och köpte hem en pizza innan vi la oss och vila! Jag hade såklart inte tänkt sova men somna som en stock i 1,5 timme! Skönt!
Det var mycket nytt folk på öppna förskolan som vi inte sett tidigare, men det är trevligt! Valter har börjat leka med djur och bondgårds huset igen, fylla hela huset med alla djuren och sen ut igen och så gör han om det hela tiden:)
Här blåser det för fullt idag så det blir ingen grillning.. Kanske en färdig grillad kyckling för att fortsätta göra den här fredagen enkel:)

2 kommentarer:

  1. ja, tack :) Visst blev det fint? Jag tyckte mattan blev så fjuttig på golvet, gjorde sig bättre som en "tavla" :P Trevlig helg ♥

    SvaraRadera
  2. Skönt att vila(sova) sådär mitt på dagen, det har jag jättesvårt för att göra! Du får lära mig :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3