torsdag 18 april 2013

Stövlar blommor & trädgårdsland..

.. Valter har haft sina nya snygga stövlar idag, dom är lite stora men det är bra!
När vi kom Hem i kväll så gick jag en runda i trädgården för att se vad som börjat växa här och där.. Jag ångrar att jag gick förbi trädgårdslandet!! Får ångest bara jag ser det! Det är såååå mycket att rensa innan man ens kan börja att så där.. Och jag tycker att det är alldeles för stort! Vill ha allt i odlingslådor! Till och med bärbuskar om vi ska ha det kvar och rabarberna ( klart vi ska ha kvar rabarberna) men jag menar att jag vill ha dom i odlingslådor och så singel runt alla lådor:) Det skulle se fint och trevligt ut! Det är kul att se hur grön gräsmattan börjar bli nu, på ena bilden har vi vår uppfart med alla mina lavendel som kommer blomma fint i sommar:)

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt att se trädgården växa, men jag förstår att du vill ha saker och ting samlade i lådor. Känns mycket lättare att ta hand om. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Fina stövlar. Likadana som Lovisa ;) Det där med odlingslådor lät smart. Här blir gräset (det lilla där är) också grönare. Känns lite mer vår. Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att se när det börjar växa i trädgården :) Jag kommer ihåg första våren vi bodde i det här huset och det började blomma och rabarberna kom, sen på sommaren kom alla bär och till hösten kom det äpplen, päron och plommon. Dom som bodde här innan hade verkligen tänkt till :) Det ätbara vill jag definitivt ha kvar, blommorna däremot känns inte så lockande även fast det är fint när det blommar såklart :D

    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3