söndag 26 maj 2013

Övertrött bebis... (Bildbomb)

..resulterar i en hel del skrik! Lilla skruttfia har gnällt någon timme här i kväll, så jobbigt att se en så liten så ledsen när hon inte kan säga vad det är! Men nu somna hon tillslut i min famn efter att jag vankat runt, för jag får inte sitta när hon är så trött då ska det vaggas runt<3

Nu är det tomt i huset när min syster och hennes dotter har åkt hem:( men inte så många veckor till vi ses igen<3

Hoppas ni andra haft en fin morsdag? Vi firade som jag nämnde innan hos Magnus mamma:) Vi fråga henne om hon vill bli Gudmor till Saga och så ska vi fråga min mamma (mormor) <3 Vi har inte tänkt stressa med dopet nu när det snart vankas semester och vi har mycket bokat ända till oktober så det får bli längre fram !

Avslutar inlägget med bilder:)









3 kommentarer:

  1. Underbara bilder, lilla Saga så fin hon är! Jobbigt när de är ledsna de små liven :-(
    Är inte du och din syster ganska lika? :-)
    Ni verkar ha haft en härlig helg, mys!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Söta lilla Saga! Inte roligt när dom är ledsen och man inte kan trösta ....
    KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Men så fina bilder, och Charlie är likadan då han är små gnällig. Man ska vagga runt, inte sitta och vagga :P Tänk att det kan vara så stor skillnad, men inte kul att se dom ledsna så klart man gör det.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3