torsdag 30 maj 2013

Skolbarn

Det är verkligen kul med barn och ju äldre desto mer aktiviteter och framträdande!
Ikväll var det riktigt häftigt att se hur barnen levde sig in i sina roller och dansa och sjöng. Man såg verkligen hur kul dom hade! Jag börja nästan böla för jag kommer ihåg hur kul jag tyckte att det var att sjunga och dansa! Tindra börjar verkligen bli stor, jag tycker faktiskt det är rätt jobbigt att se att hon ska bli stora tjejen och börja 1:an!! Tittar jag på Saga och tänker på när Tindra var så liten så börjar jag gråta... Vart har lixom tiden tagit vägen?! Hjälp hur får man tiden att gå långsammare?!

Saga börja skrika en timme senare idag och en timme mindre.. Jag har köpt Minifom droppar idag, hoppas hoppas det lugnar sig men ikväll både hörde jag hur hon rapa och fes en massa så det är nog för mycket luft i magen som bråkar med henne! Jag läste en massa om kolik igår kväll och alla föräldrar gör nog likadant att gå runt och ändra ställning hela tiden vilket tydligen kan göra barnet mer oroligt.. Så idag provade jag att bara sitta i soffan och "hoppa" lite och gunga med henne hängandes på axeln varvat med sittandes i knät och oj så mycket luft som kom ut... Så idag blev det knappt 1,5 timme skrik<3 nu håller hon på att somna med mig i soffan min fina lilla skrutt!

Imorgon har vi fredag, Valle är ledig och vi har inget, INGET bestämt! Så skönt! God natt<3

1 kommentar:

Tack för din kommentar <3