fredag 17 maj 2013

Syrener

Nu kommer syrenerna mer och mer! Är glad att vi har så stora syrenbuskar i vår trädgård, Längtar bara till att dom börjar dofta, skulle gärna velat ha en stor grupp syrener på framsidan också men det tar ju sån tid att få upp stora plantor!
Bjuder på några bilder och en bild på stenen som kallas "Glass stenen" den har Magnus suttit och ätit glass på när han var liten då hans mormor bodde här i huset:)

Idag verkar det som att solen har värmt upp hela landet, det har varit riktigt skönt men svårt med vad man ska ha på sig för det har blåst en massa och jag vill verkligen inte ha mjölkstockning!!

Och lill Tindra då, hon trampa snet ikväll och foten är pytte svullen, hon hade jätte ont men jag tror att det är bättre till imorgon, hoppas! Saga har fått bada ikväll, hon gillar det verkligen och man ser verkligen hur avkopplad hon blir! Så mysigt att se<3 nu ska jag njuta av att alla barnen sover och att jag och Magnus är vakna båda två för en gång skull:)

Det blir många bilder i det här inlägget:)











1 kommentar:

  1. Syrener är verkligen helt underbara! Vi hade en jättelång, stor häck bakom huset när jag var liten :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3