onsdag 26 juni 2013

Till salu..



...ja någon lustigkurre har satt vårt trädgårdsland till salu. Ni som följt med i bloggen ett tag har hört talas om vårt trädgårdsland som våra äldre grannar anser att vi missköter. När vi körde upp på uppfarten var vår första syn var att trädgårdslandet var till salu :D haha! Trädgårdslandet är inte till salu men trädgårds jobb till salu!


Saga sover sött i vår säng och Magnus och Valter badar. Jag har packat upp. Oj oj oj så mycket fint vi har fått! Är så glad för Saga har fått fina kläder av moster och kusin Kayla<3 tack! Och jag har som jag tidigare nämnt fått mammas garderobs rensning:) Och ett par nya träningsskor. Jag köpte ju ett par nya i mars men pga svullnaden under graviditeten så har dom spruckit. Dom är fortfarande funktionsdugliga men ändå kul att ha ett par nya snygga träningskor när jag börjar träna på riktigt sen!
Börjar förbereda mig mentalt för mamma BootCampen nästa lördag. Det ska bli riktigt skoj och trevligt att träffa andra nyförlösta mammor som vill ta hand om kroppen! 


6 kommentarer:

  1. Boot Camp låter spännande:)!
    God kväll!

    SvaraRadera
  2. De som retar sig på ert trädgårdsland kanske kan fixa till det då :)Vore ju toppen :) Ha det bäst fina ni , love y . Pusselipuss Milla

    SvaraRadera
  3. Haha du är bäst gullis! Ska säga det;) Puss

    SvaraRadera
  4. Hehe, får man inte ha landet som man vill längre?

    Nya skor skulle jag också behöva, att gå promenader i Converse är ingen hit direkt :D

    SvaraRadera
  5. Haha, men vilka grannar alltså. Skrattretande! Stör dom sig så mycket så är det väl bara att dom fixar till det, för som sagt trädgårdsjobbet är väl till salu ;-) KRAM på dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3