tisdag 23 juli 2013

Sommar sommar...


Sommar och ännu mera sommar! Idag fick jag ett trevligt samtal om att min mormor och morfar ska köra ner hit från Stockholm med sin husvagn<3 Vi skulle ju igentligen kört upp till Stockholm igår men eftersom bilförsäljningen inte går som vi tänkt så blir vi hemma med dagsutflykter. Så det blev perfekt att dom ville komma hit! Idag har Melvin varit hos kusin Hugo och lekt och jag Tindra och Saga gick till min kollega. Till Tindras stora glädje så hade hon en pool så hon fick bada!! Vi köpte några sommarplagg till tindra av henne som hennes dotter vuxit ur! Perfekt! Och idag fick vi hem tre paket på posten med kläder till Saga. Så tjejerna har fått kläder :) Nästa runda är det killarnas tur. Nu ligger jag på stranden  och kollar på när barnen och Magnus badar sen ska vi hem och laga biffstroganoff! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3