onsdag 21 augusti 2013

Redan onsdag!?


Tiden går så fort, alldeles för fort. 
Saga rulla runt helt igår från rygg till mage <3 
Nu ska vi strax gå till dagis och lämna Valter, go ungen. Igår kväll var han en riktig charmör. Vi mös i sängen innan det var dags att lägga sig. Jag lärde honom hur många år pappa är. Så frågar jag honom nu hur många år är pappa? Då svarar han gammal gubbe. Haha. 

När Valter är lämnad ska jag gå min första lång promenad på länge. Jag vet inte varför jag blivit färdig. Men efter att jag ställde mig på vågen i morse så blev jag nöjd ändå. Jag har gått ner 3 kilo till. Utan att göra nånting:) Nu väger jag 65 kilo. Så nu är det 9 kilo kvar! Men jag är nöjd om jag bara går ner 5-6 kilo till. Jag börjar komma i mina gamla kläder och det är skoj! 

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Haha, vilket litet busfrö och så duktig Saga är. Charlie rullar inte runt helt, utan bara halvt :P Men då är han bättre på att "sitta" men nog är det väl galet att dom redan är 3 månader?! :))

    SvaraRadera
  2. Jennifer har inte rullat runt än, men hon försöker och försöker så snart så :)

    Jag har 7-8 kg kvar, men jag kommer inte i mina gamla byxor...gravidkilona satt sig nog mest på lår/höfter tyvärr. Men jag kämpar på!

    SvaraRadera
  3. Ingrid rullar också runt utan problem. Känns som att denna dam har på tok för bråttom!!

    Jag har 8-9 kg och jag sitter fortfarande som en latmask på ändan. Men nu så när vi startar igång med lite rutiner så ska jag minsann komma igång. Jag har åtminstone draggit ner på godis och kakor vilket alltid är nåt ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3