söndag 18 augusti 2013

Söndag...

Tråksöndag.. Idag är det jag som är dålig och Melvins kalas blir inställt. Stackars Melvin ingenting har blivit som planerat, i torsdags inget lek med kompis, fredag inget campande, lördag inget barnkalas på Busfabriken och idag inget kalas:(
Men tur att han fick så mycket nytt igår så vi kan sysselsätta oss ändå och jag har lovat fika ändå<3 Imorgon börjar han i förskoleklassen och det ska ändå bli av!

Och sen då... Min älskade mobil, min iPhone.. Börjar lägga av. Den har dock varit med om mycket så det är sjukt att den fungerar.. 
1. Tappad i backen, spricka i glaset.
2. Tappad i en toalett på mc donalds och jag plocka upp den med min hand. 
3. Tappad
4. Tappad * 25
5. Fått en full mugg kaffe över sig.
6. Blivit vattnad när vi vattna gräset.
7. Krossat displayen när jag trilla.
8. Tappat den jag kan nog fortsätta...

Men nu börjar den ge upp totalt, går inte att ta kort, går inte att öppna vissa appar och den stänger ner av sig själv och displayen hakar upp sig ofta. 
Ska man ha en iPhone 5 eller ska jag fortsätta men en vit iPhone 4? 
Magnus har femman men jag tycker den är så jobbig att hålla i och jag gör ju allt med min telefon. Bloggar, surfar, spelar, bankärenden mm.
Vilken tycker du bäst om? För och back delar! :)

4 kommentarer:

  1. Jag röstar för Samsung!!! :)

    SvaraRadera
  2. Men stackars er som är sjuka :-( & precis till kalasande för Melvin, det är ju skit när det blir sådär. Hoppas ni kan ha kalas så snart ni piggnat till. Stor pojke då som ska börja förskoleklass, är han förväntansfull? Det brukar ju vara väldans spännande det där :-)

    Haha, tack för din lilla historia hos mig om kompisen och dig och väskan! Smart försök må jag säga att gömma kompisen i en hockeytrunk :-D

    Krya på er nu! Kram <3

    SvaraRadera
  3. Just det, IP4 tycker jag, jag är inte heller kompis med 5:an så vill inte byta till den heller :-)

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!
    Med telefonen vet jag inte, har ingen av dom men jag har hört att 5:an ska ha väldigt bra kamera :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3