torsdag 19 september 2013

Dop fix


Saga börjar bli stark och börjar morgonen med att riva ner babygymmet. Idag blir vi hemma. Valter sa att han inte ville till dagis idag och då bestämde jag mig för att då blir vi hemma. Det är en del kvar att pyssla till dopet och ikväll blir huset fullt så en dag hemma i lugn kan nog vara skönt för barnen. Ska bli mysigt att få träffa min syster dotter ikväll. Eller ja mina föräldrar och min syster också såklart <3 

Vad gör ni idag? Vill ni komma och hjälpa mig att vika servetter;)

4 kommentarer:

  1. Här blir det storstädning om den lilla damen tillåter ;)

    Http://nastanperfekt.blogg.se

    SvaraRadera
  2. här görs inte så mycket, barnen är på dagis och jag slappar, har yogat och i em ska vi hälsa på kompisar :) ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Men vilken liten buse!!
    Här bara regnar det och vi är "instängda" idag igen. Men bara ingrid vaknar från sin lilla lur så ska vi iväg på byn och göra några ärenden :)

    SvaraRadera
  4. Hehe, hon har gymmat en del va? Så stark som hon är :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3