torsdag 19 september 2013

Träning

Fy fan vad skönt det är att träna och så skön ond känsla som kommer efter! Nu måste jag bara lära mig att äta rätt. Inte bara kaffe på morgonen och en halv macka fram åt lunch och en kanelbulle när jag står och lagar middag. Ja jag slarvar en massa. Jag och Sara som jag börjat träna med var på ett core pass ikväll. Jag ville verkligen inte köra iväg och jag kände verkligen inte för att träna. Jag tänkte precis som du gör. Efter nästa helg ska jag börja promenera. Efter den och den middagen ska jag ta tag i det. Men nej jag stack i väg men dom tyngsta fötterna på jorden och jag mådde så jäkla bra:) Visst är det skönt!?

Nu har jag fått pussa på mosters älskling och sett vår nya bil! Skönt och den är riktigt snygg vill jag lova. Stor, snygg och high tech :) Nu ska jag sova är helt slut.

5 kommentarer:

  1. Duktig du är. Har med börjat ta tag i mig själv nu. Är precis lika slarvig som du med maten bara stoppar i sig något snabbt bara för att. Hejja oss vi KAN! :)

    SvaraRadera
  2. Duktiga du! Är precis lika slarvig jag.. Måste ta tag i det.. Men tänkte starta när Alice börjar sova ;)

    Http://nastanperfekt.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Du är jätte duktig! Själv har jag suttit inne, tittat ut på regnet och hoppats på att nästa vecka ska bli bättre ;) Däremot fungerar 5:2-dieten bra på mig ... enda fördelen med att ingrid inte ville amma längre ;)

    SvaraRadera
  4. Så grymt! När man inte känner för att träna, det är precis då man behöver det :)

    SvaraRadera
  5. Så duktig du är :) Jag har blivit så läskigt lat så nu måste jag verkligen ta tag i det här med träningen för det är en speciell känsla, en härlig känsla precis som du skriver!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3