fredag 18 oktober 2013

Shopping och den här mamman blir helt lyrisk

Jajemen vi har hängt hela dagen på IKEA och Väla. Helt slut. På ikea lämnade vi tillbaka 2 av de 4 gungstolarna som Saga fick i dop present.
Vi hade visst inte ens öppnat ena paketet:) 

På Väla blev första julklappen köpt och Tindra fick hål i öronen. Min stora fina tjej.


 Så modig och så pang då kom tårarna men det gick över efter snabbt och efter en stor vanilj och choklad mjukglass.
Det är så perfekt med amningsrummen på Väla och ännu bättre när man har fler barn som har spring i benen.

Fy jag kommer på mig själv när jag är iväg själv med barnen så, att jag oftast "skäller" på dom två älsta när den näst yngsta inte gör som jag vill. Hur styr ni upp det när ni är iväg ensam med fler än ett barn eller era barn är som ljus och går brevid och håller i handen hela tiden?

Trevlig fredag!! Kram 

5 kommentarer:

  1. Stora tjejen nu då:) jag kan lova att andras barn inte går som ljus bredvid. Selma vill bara ut och gå själv så hon blir skogstokig om hon måste sitta i vagnen. Svettigt när alla tittar på en som att man är en hemsk mamma; ) ha en fin fredagskväll! Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Åhh stora fina tjejen! Jag kommer ihåg när jag fick ta hål i öronen, jag kände mig så stor ;)

    SvaraRadera
  3. Men vilken modig tjej!!

    Mina grabbar går som ljus och håller mig i handen hela tiden .. eller inte alls. Jag skäller nog en hel del på dom med. Och ibland har det hänt att jag fått bära ut dom skrikandes (läs; Tore). Men så är det. Och förhoppningsvis kommer det en dag då man slipper det där "tjatet" ;)

    SvaraRadera
  4. Nehä du inga ljus här inte. Jobbar stenhårt på det där att skylla och skälla på äldsta. Svårt det där. Jag tar dock till hot och mutor..... mja... Inga perfekta mammor här i världen. Det tror jag inte. Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3