tisdag 24 juni 2014

Honungsvatten


Honungsvatten ack så sött men så gott. 
Har många kvällar blivit sugen på det men honungen har varit slut här hemma. 
Hur dricker du honungsvatten? Varmt vatten och en sked honung eller som jag med en skvätt mjölk? 

Igår blev min dag som jag önskade, lugn och avkopplande med lite pulande hemma. När jag hade hämtat barnen gick vi förbi deras farmor och blev bjudna på glass och så spelade Valter och farmor några spel. Sen bar det hem av för att laga middag och bada barnen. När väl barnen lagt sig och kvällen börja smyga sig på så börja jag känna oro i kroppen och tankarna började spinna iväg... Men lagom vid nio skickade Linda sms om att vi skulle ut och gå med hundarna. Nästan två timmar var vi borta!! Så mysigt, okej vi gick inte i två timmar för vi satt nere vid havet medans solen gick ner. Det är balsam för själen det!




Idag ska också bli en lugn dag, dock med några samtal att bocka av.
Ha en fin dag idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3