måndag 19 januari 2015

Glad god morgon



Jag har vaknat upp utvilad. Så skönt och gick upp av väckarklockan utan att znooza 2 timmar... 

Jag är medlem i en grupp på Facebook med andra som har bipolär sjukdom. Och har många gånger fått stöd och goda råd och även pushat andra som bett om råd. 

Det är en stor hjälp att ha tillgång till andra med samma besvär, även om vi alla har olika besvär som påverkar oss på olika sätt så vet vi vad man går igenom. 
Via den sidan fick jag ett tips att ta min stämningsstabiliserande medicin 2 timmar innan jag går och lägger mig än precis innan som min läkare ordinerat och se jag är uppe i tid och somnade vid 22 som jag ville istället för 00. Och jag är inte alls lika tung och seg i kroppen när jag ska gå upp när jsg fått mina 8 timmars sömn:) 

Idag är det daga för första läkarbesöket med den 4e läkaren. Jag känner mig väl förberedd och ska stå på mig bättre än jag gjort tidigare! 

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3