måndag 26 januari 2015

När jag skriver mindre..

När jag skriver mindre så tror jag att det är för att jag mår bätte just nu. När jag mår dåligt blir jag mer djup i tankarna och mitt vokabulär är bredare än nånsin. 

Men en uppdatering om min status:
Upplever mindre oro, mer ro i själen. Koncentrationen börjar komma tillbaka.med koncentration menar jag, att lyssna på allt en person säger till mig och ta det till mig, bygga med lego längre än 5 minuter med mina barn, läsa och följa ett simpelt jävla recept och följa det som ska göras i tur och ordning. 

Jag har även de senaste dagarna börja komma till insikt med att jag inte kommer kunna leva som jag levt innan. Ska jag "rucka" på mina rutiner så måste det vara väl förberett och jag måste planera in att jag har tid att sova ut och inte ha något inbokat dagen efter. Nu menar jag om jag ska vara vaken längre än till 22 gör då somnar jag. Och jag somnar just den exakta tiden för att det mår jag bra i längden av. Det är bla en av tankarna som jag kommit till insikt med. 

Saga har varit sjuk sen i torsdags och får vara hemma imorgon med för att krya på dig ännu mer. Idag har jag varit på mitt första pass (för i år) på friskis och Svettis!!! High five till mig själv!

Imorgon ska jag ta tag i beställningar av armband och halsband som jag skjutit framför mig någon vecka nu... Förlåt. Men jag har inte haft ro eller koncentration för att ta tagi det.

Nu börjar det bli natt i natti, kram till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3