torsdag 15 januari 2015

Riktigt snurrigt idag.....



Vad händer med mig nu? Är detta en varning. 

Sätter mig i bilen strax efter 13 och kör 2 mil som barnen har till skolan. Väl framme ser jag barnen gå iväg med hela klassen och kommer på att dom skulle åka skridskor och slutar inte fören 16... Vad gör jag? Jag ringer en vän och frågar om hon bjuder på kaffe, ja visst jag kör och upptäcker efter en stund att jag kört på helt fel motorväg.....  Hämtade dom två minsta 20 minuter försent... Sen ska vi köra 2 mil igen för att hämta dom stora i skolan och sen köra hem dom 2 milen igen............ 


Jag tror att jag känner stress inför helgen att alla barnen är hemma. Vi ska iväg på middag imorgon. På måndag ska jag träffa den nya psykiatrikern och direkt efter till psykologen. Två sånna besök på en och samma dag det är för mycket för mig.. Phu det bara snurrar i skallen. Helt tvärt emot vad jag skrev i mitt inlägg i morse... 

Jag har fått en oroande besked idag som vi fortfarande inte vet läget av så alltihopa är helt enkelt för mycket för mig. Jag är på väg att bli frisk men jag är inte tillräkligt frisk för att hantera vardagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3