fredag 20 februari 2015

Försöker infinna ett ro



Försöker hålla lugnet, det känns som ett heltidsjobb just nu. Det är så lätt att springa med Goa tankar och idéer och sen finns inga klara tankar kvar och det håller i sig ett tag men sen landar jag efter en jävla käftsmäll. Jag ska inte komma tillbaka jag ska bli nya Veronica, gamla Veronica håller inte i längden. Låter säkert skrämmande att jag skriver om mig som andra person, men nej så illa är det inte... Jag försöker bara att acceptera mina känslor utan att gråta men det går inte så istället kämpar jag emot och distraherar mig med andra sysslor. Städa, köpa kläder, göra smycken mm mm. Jag skulle behöva sätta mig ner framför brasan och hålla om mig själv och säga till mig själv att det är okej att må så här, det går över. 

(Jag sitter framför brasan när jag skriver men nu går jag här ifrån, det kan vara farligt att bara sitta still och känna efter.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar <3