onsdag 18 mars 2015

En snart tvåårings fot



Kanske en ovanlig bild i ett blogginlägg.. Men idag finns det inte så mycket mer att berätta..


Eller jo klart det finns, jag har ju fått hem storhandling av mat via mathem.se!! Rekommenderas varmt! Det är vissa varit som kostar en krona mer men för oss lönar det sig då jag har en tendens att när jag går i affären så plockar jag på mig en massa skit som jag ändå bara kastar sen. Någon som känner igen sig :)



Och så har jag fått iväg en hel drös med beställningar av läderarmband. Det är ju min lilla hobby att pyssla med, speciellt nu när jag gått hemma sjukskriven så länge!! 

Nu ska jag titta till skinksteken i ugnen och duscha av min busiga fyraåring Valter !!

1 kommentar:

  1. Mathem är verkligen superbra. Vi är helt hooked, så värt det! Kram :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar <3